Welkom bij BusinessCenter The Rock.

BusinessCenter The Rock aan de Atoomweg in groningen is een uniek kantoor en eventlocatie.

Dit robuuste pand is gelegen op bedrijventerrein Hoendiep direct aan de toe- en afrit van de ring Groningen. Waar voorheen talloze medewerkers van KPN werkzaam waren, wordt dit unieke pand nu behuisd door een gemêleerde groep ondernemers uit alle denkbare sectoren. 

  • Uitgebreide vergader faciliteiten
  • Business Units Beschikbaar
  • Ruime parkeergelegenheid
  • Unieke locatie
  • Lunchcaf√© aanwezig

BusinessCenter The Rock
Bekijk de locatie op Google Maps
Atoomweg 6B
9743 AK Groningen
Tel: 0851 307 937
TheRock@BusinessCenter.nl
/BusinessCenterTheRock/
Download de brochure van BusinessCenter The Rock

Events at The Rock

Events at The Rock

Gezellig samen lunchen doe je in de kantine van maar liefst 400m² of op het fraai aangelegde besloten terras welke is voorzien van een riante vijver.

Organiseer je een evenement of een presentatie; alle faciliteiten zijn aanwezig om een event met ruim 100 bezoekers te organiseren.

Parkeren is ruimschoots mogelijk op het eigen terrein en is uiteraard gratis. 

Vraag vrijblijvend meer informatie aan
Stuur ons een WhatsApp bericht (08:30 - 17:30)

Duurzaamheid van de locatie

Energielabel:  

LED verlichting

Een duurzaam kantoor kiest waar mogelijk voor LED verlichting. Met goede LED verlichting zijn niet alleen energiebesparingen tot wel 60 % te realiseren, maar is tevens de lichtkwaliteit te verbeteren.

Elektrisch laden voor de deur

Rijdt u elektrisch? Dan is het goed om te weten dat al onze BusinessCenters beschikken over laadpalen, waar u en uw gasten de auto tijdens het vergaderen of werken kunnen opladen. Daarna gaat u zorgeloos en volledig opgeladen weer de weg op. Dit kan met bijna alle algemene laadpassen.

Gescheiden afval

Op dit moment scheiden wij op alle locaties rest en papierafval. Ons streven voor 2020 is om alle BusinessCenter locaties ook te voorzien met containers voor plastic afval. 

Warmteterugwinning

Warmte terugwinning is een energiezuinige methode voor hergebruik van warmte uit afvoerlucht. Deze warmte wordt gebruikt voor het voorverwarmen van de verse lucht in de kantoren.

Zonnepanelen

Zonnepanelen zijn een investering in een duurzame toekomst. Met zonnepanelen wek je energie op uit de zon. Zo is het mogelijk om tot 100% eigen energie op te wekken. Energie die niet wordt verbruikt, wordt teruggeleverd aan de energieleverancier. Onze BusinessCenters worden gebouwd met duurzaamheid als uitgangspunt. De gebouwen  hebben zonnepanelen op het dak en de gevels zijn voorzien van extra isolerend en zonwerend glas. 

A-label

Een A-label is het streven voor al onze panden. Duurzaamheid en zo energiezuinig mogelijk staat hoog op onze agenda. 

Bekijk de beschikbare kantoorpakketten op deze locatie

Business
Unit

1-5

Vanaf

€ 330

prijs per maand, all-in, ex BTW

Een kantoor voor 1 tot 5 werkplekken.
Zoekt u een kantoorruimte als starter of werk je in een klein team? Dan is dit de optie voor jou!

  • Een eigen kantoorruimte voor een all-in prijs
    per maand
  • Inclusief snel internet
  • Gedeelde vergaderfaciliteiten
  • Gedeelde keuken/pantry
  • Parkeergelegenheid met beschikking tot elektrische laadpalen
  • Eigen postbus
  • Schoonmaak van de algemene ruimtes
  • Toegang tot de businesslounge
  • Video intercomsysteem
Bekijk de beschikbaarheid

Business
Apartment

5-10

Vanaf

€ 990

prijs per maand, all-in, ex BTW

Een kantoor voor 5 tot 10 werkplekken.
Meer kantoorruimte dan een businessunit nodig?
Ga een stapje groter incl. een eigen vergaderruimte en/of pantry. 

  • Een eigen kantoorruimte voor een all-in prijs per maand.
  • Eigen vergaderfaciliteiten.
  • Eigen keuken/pantry.
  • Inclusief snel internet.
  • Parkeergelegenheid met beschikking tot elektrische laadpalen.
  • Eigen postbus.
  • Schoonmaak van de algemene ruimtes.
  • Video intercomsysteem.
  • Branding van uw bedrijf in het pand. 
Bekijk de beschikbaarheid

Corporate
Office

10+

Vanaf

€ 110

prijs per m² per jaar, ex BTW en servicekosten

Een kantoor voor 10+ werkplekken.
Zoek je een geheel zelfstandig kantoor met alle eigen faciliteiten dan is dit de beste keuze!

  • Eingen entree met optioneel een receptie.
  • Eigen vergaderfaciliteiten.
  • Een eigen keuken/pantry.
  • Parkeergelegenheid met beschikking tot elektrische laadpalen.
  • Eigen postbus.
  • Schoonmaak van de algemene ruimtes.
  • Branding van uw bedrijf op de gevel. 
  • Optioneel eigen sanitaire voorzieningen.
Momenteel niet beschikbaar

Ons team staat voor je klaar

Ben je geïnteresseerd in één van onze kantoorruimtes en wil je een bezichtiging inplannen, neem dan contact met ons op.